Friday, March 21, 2014

Kelas Bahasa Turki bersama ISMEK Istanbul


Salam semua ,

saya sudah mula belajar bahasa turki di kelas yang disediakan oleh majlis penbandaran istanbul . Walaupun saya sudah tahu peringkat pertengahan tapi saya ingin memperbaiki komunikasi dengan betul dan lebih bagus terutma tatabahasanya . Bahasa turki tidak seperti bahasa melayu atau bahasa inggeris .
Di dalam kelas itu saya seorang saja dari Asia iaitu Malaysia . Orang dari negara asia lain tidak ada seperti indonesia atau brunei . Selain saya ada bangsa Arab dari Syria

ISMEK adalah satu pusat akademi yang percuma yang disediakan oleh Majlis Bandar Istanbul  dan mesti ada permit tinggal di Turki . Selain bahasa turki , ada kelas yang lain seperti memasak dan menjahit.


2 comments:

  1. Salam PuanYeni, sy umairah,sy brminat utk bljr bahasa turki. Boleh sy dapatkan maklumat tentang kelas bahasa turki yang puan hadiri.adakah perlu daftar disana atau daftr scr on9 untuk belajar disana. atau puan ada maklumat universiti disana yg menawarkan kelas bahasa turki for non-native speaker?..harap dapat maklum balas dari puan segera.boleh email saya di mayra_wafa@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Salam Umairah Wafa

    nak belajar bahasa turki untuk sambunh study di sini ke

    ReplyDelete